Husleiekontrakt
Leieboerforeningens "Leiekontrakt for bolig" og "Rettigheter & plikter"
Også ikke-medlemmer kan få tilgang til vår populære leiekontrakt og håndbok i husleierett.

Leiekontrakt og håndbok

Leiekontrakten er et viktig dokument. Da er det viktig at den er utformet på en profesjonell og seriøs måte. Leieboerforeningens leiekontrakt er standarden som benyttes i mange leieforhold over hele landet.

Leieboerforeningen har opp gjennom årene solgt mange tusen leiekontrakter. Sammen med Håndbok i husleierett, ofte kalt leieboerbibelen, vet man det meste av det man trenger å vite om leie.

Trenger du disse og andre nyttige dokumenter/artikler knytta til leie, har du nå tilgang til dette gjennom vårt nye digitale abonnementstilbud som gir deg full tilgang til i en måned.

Abonnement varer i en måned, og du kan du lese alle (+)artikler, laste ned leiekontrakt, håndbok, utflyttingsprotokoll og andre standarddokumenter samt mye annet. Abonnement koster kr 100,-.

Er du medlem i Leieboerforeningen får du også andre tilbud og du støtter oss i arbeidet for en tryggere og bedre leiesektor.