Hvordan henvende seg til Leieboerforeningen med et spørsmål/sak?

Vi ber om at du benytter deg av vårt kontaktskjema om du trenger veiledning fra Leieboerforeningen. Etter at du har logget inn på Min Side fyller du ut kontaktskjema. Du vil få beskjed om om forventet antall dager før vi kontakter deg. Vi har som mål at nye saker skal få svar i løpet av 1-3 virkedager, men i perioder med mange henvendelser kan det gå lenger tid.

Vær konkret og tydelig på hva som problemet ditt og hva du ønsker hjelp til. Prøv å beskrive saken med få ord. Det er fint om du sender med dokumentasjon, men det er en begrensning på antall vedlegg og størrelse på vedleggene. Vi ber om tilleggsinformasjon om det er nødvendig. Send med leiekontrakten om du har et juridisk spørsmål knyttet til leieforholdet ditt.

Gjelder saken en oppsigelse/utkastelse send med en kopi av denne. Har du mottatt en konkret dato/frist for svar eller lignende, er det viktig at du opplyser om dette.

Hvis du ikke ønsker å benytte skjemaet kan du kontakt oss via telefon i åpningstiden. Men vær klar over at dette ikke gir raskere saksbehandlingstid.

Finner du ikke det du leter etter?